July 29, 2010

*tak sempurna..maaflah..*

Ntah kenape tibe-tibe….ish!!! mcm ngarut je la..apsal rase cam nak poyozz je hari nie?? Ape bende yg nak aku typekan hari nie??? mmm owh! Tetibe je rase cam teringat kat someone la..nie sume fb nyer pasal la nie..muahahahah..so, dek kerane teingat tu la makanye entry aku kali ni adalah..TERINGAT..muahahaha..


2~3 hari lepas kt fb aku ade signal la yg ade someone dok request nak add aku ..once aku klik je aku tengok laaa..mamat nie..X Bopren aku????. Muahahaha sejak bile pulak dia bijak menggunakan fb nie??? (nampak sangat sebelum ni aku selalu cari2 die kt fb 'kan??? huhuhu..teruknye aku..) sebelum2 ni, aku berhubung gakla ngan dia..email ke, tipon ke..tipon jarang sangat arr..email, selalu…heheheh..pecah rasie aku..So, aku accept je la..muahahaha..tak salah ‘kan?. dan satu perkara yang aku nak korang tau, aku paling tak gemor bila dah clash dengan bopren ni mulala nak BERMUSUH. Mmmm.. memang aku paling tak gemor sekali bermusuh dengan orang yang pernah aku sayang. Yang pernah jadi sebahagian dalam hidup aku. Yang selalu aku panggil dengan nama yang org len tak pernah panggil..hohohohoh..tapi syukurla sebab aku tak pernah panggil dia .BABI or SIAL. walopun mase gaduh...tapi seingat aku, sepanjang mase berkasih-kasihan dulu, sumpah! Tak penah gaduh nyah..3 tahun kao..

Aku clash ngan diapun sebab tade jodoh..tapi aku ingat die kata, “ antara kite dah ade jodoh sebenornye Nyah..cume, rezeki nak idup same je takde..”. mmm..oklah.. sebab rezeki dia nak idup sama ngan aku, aku dah tarik… muahahahah..aku tinggalkan die tanpa sebab, eh! taklah aku bowing ngan die sebab lambat sangat nak menikah ngan aku….hahaha gatal nak kawen tullah aku…yeala kau Pek, dah 3 taon kao usung aku kesane kemari..ingat aku anak dare ape??.yg pasti, aku bukan anak dare rame2 ataopun anak dare kupu2 yg selalu kuor memalam tu...tolong lah!!.
Akupun nak jugak jage name baek fmily aku ‘kan? ‘kan? ‘kan???
erm...sendiri mau ingatlah ‘kannnn????


~laaa..dah blog ni mak aku yg punye, ofkos la ade gamba aku 'kan???~

“Barang yang lepas, hey jangan dikenanggggg…”

Dah!  gi sambung wat kje..takyah sesusah nak kenang balik hal dolu2..

sekian, entry aku kali nie..muahahahha..konpem da entry ni tak sempurna..maaflah..

tah ape motifnye entry aku nie..keji betul….





No comments: