July 29, 2010

*empty*

rasa yang teramat bosan sekarang ni. bos takde (belum masuk lagi sebenornye), keje pun takde nak dibuat. bukan hari ni je, tapi hari-hari ... alaaa memangpon keje aku hari-hari takde keje ..jangan jealous uols!!! mmm...la la la la la la….


~gambar sekadar hiasan..tade sangkut-paut ngan entry ini~

mata dah la ngantuk, nak tidor apelak kate opismate aku nanti..kaedahnya, terpaksela aku buat-buat sibuk..mmm…semalam berborak ngan anak buah aku sampai tak hengat dunia (muahahaha boley caye ker?)... last-last pagi ni aku jugak yang bangun lambat. sedar-sedar jam aku dah kul 6.20. cemana la aku tak perasan henpon aku bunyi. tersedar pun sebab aku dengar bunyi bising. rupanya, jiran sebelah dok terkial-kial bukak pintu grill nak anta anak dia tunggu bas sekolah.. sabo je la aku nyah..tapi, takpelah jugak. kalau tak sebab dia bukak grill tu, silap2 mau terlajak aku smpai tengahari and kalau tak sebab ilang RM100, mmg aku dah MC pagi td. malas tul nak gi keje. aku dah tau dah konpem takde keje nye. sudahnya aku dah jadi cam orang biol kat sini. bosan tahap gaban. nak cuti rasa sayang lak cuti aku tu.

syian kat anak2 aku arr..tak sempat nak masak tadi..tinggalkan nasi lemak je..itupun sebab bapak diorang baek ati nak belikan..kalo tak, bapak diorang jugak la yg masakkan nasi tuk diorang..muahahahha…

mmmm..syukurla.. sebab aku hanye bosan takde kje je..(selebihnye bersyukur sebab senang nak surf tenet..muahahahah..) nak compare ngan Kak Syidah opis sebelah bawah tu hari-hari banyak kje..dah tu tension giler tahap bapak kepade bapak gaban lagi..dan setau aku setakat hari ni, dah 11 kali opis die bertukor ganti clerk..huhuhu tak dapek den nak menolong ehh.. (as infom by her la ‘kan..bukan aku buat-buat sendiri ayat nie..). tu la, salah sape erk?? Salah opis dia sebelah bawah opis aku ke, atau salah budak2 tu gi keje kat opis sebelah bawah tu?????

cemane erk???


No comments: