May 18, 2010

XtVt Sampingan Aku...

Sepatutnye n3 ni lama dah kuor...tapi, dek kerane sibuk menyiapkan diorg nyer laporan tu, jd aku save la dulu..kan senang jadi secretary ni... sampai skrgpun laporan tak sudah-sudah...heheheheh..
Nie la sebahagian dari XtVt sampingan aku..meluangkan sedikit masa ngan kengkawan sekolah yg dh lebih 10thn aku tak jumpe..Alhamdulillah, berbekalkan sedikit kesepakatan dan juge keserasian kitorang mule le menubuhkan satu team yang diberi name BSL..Budak Sekolah Lambor atau nak manis lagi, kite leh panggil Belie Sekolah Lambor...Bukanle susah sangat nak jejak kengkawan aku ni sumer..senang je..gune ujung jari dan sedikit air liur je..yea le, kene tpon diorang dan ayat sepatah due..Sekolah Lambor ni letaknye kat kg aku..diantara Kg. Tlk. Sareh n Kg. Tlk. Bakong, kg. Lambor Kanan n Kg. Lambor kiri..Kg. Paloh, Bt. 16, Durian Sebatang, Kg. Talang, Pulau Tiga, Teluk Sena, Tlk Bedayung, n Pasir Sena...Jadi, budak2 yg belajor kat sini terdiri dari budak2 dari semue kg2 tu la...hish! berape banyak kg da...
Gambor ni sumer mase AGM (1) kitorang pd 08/05/2010 kat Dewan Tasek Permaisuri 2, Cheras..hwah! hwah! hwah! ...mesorat sampai tak hengat anak mini kat umah..apa taknye dari jam 20.30 sampai ke 00.00...
Bile dh dpt jumpe kgkwn ni, fullamak..punye le syiok, siut...lupe seketika yang diri ni dh bukan lagi remaje..udh dewase, tapi pehangai ngalahkan bebudak remaje...ade ke patut?.
Cube perati model-model kat depan tu...huk ala! tak tau nak kate...yang kat belakangpun tak kurang dasat...
syiok siuttttt...sebenornye ramai juge yg berjaya dijejaki..tapi sebab mlm tu mlm mggu, jd msg2 ade hal..tak ramaile yg dtg mesoratnye...disebabkan tak ramai yg dtgle makenye jwtn secretary tu tetap lagi aku yg pegang..



No comments: