July 12, 2010

Cerita Basi...Sekadar Nak Kongsi Rase Gembire Dan Sedih Dihati...

Dua tiga menjak nie anak2 kepoh nak g tengok wayang ar, g karaoke ar, g main bowling ar…arrrgh!! macam2 ar yg diorang demand..pelik! sebab aku mmg tak penah ajor anak2 buat xtvt luor cenggini..sebab aku sendiri dari jaman anak2 kecik sampai naik taraf jadi anak dara dan seterusnya berpunye, mmg tak penah jejak kaki ke tempat2 cenggini..bagi aku..tade pekdah ponnnn…muahahaha..sorila pada geng2 kaki wayang yg terbace n3 aku nih..ni aku, OK? Dan aku tak halangpun kalo korang2 nak g jejak tempat2 cenggitu…Korang; korang punye pasalla..bukan guna wang rengget aku pun..muahahahah…dan anak2 aku, aku pasti le sesangat nie adalah ajaran sesat dari Ucu dan juge Mak Anjang die..cis!.


Errrr bagi aku kalo sesekali nak berhibur tu Okla ‘kan? Tapi, janganle sampai ketagih lak..

mmm…bile mengadap muke diorang2 ni kesianla plak ‘kan..terpikir gak aku..bawak je la..bagi diorang pengalaman masuk panggung sekali..tak salah kot..esok2 idakle jakun sgt jadinyer..muahahaha..

Makanye, kenalah aku meredhakan diri bawak diorg g IOI Mall..tengok movie.. layan citer bebudak..hehehehe.. ’ZOO’ gituu..

huhuhu...aweks ni yg byk support aku dari segi kewangan hari ni..
heheheh tq! tq!

sikecik ni pon dibawa join sekali menikmati kemeriahan abg2...
utk die, ticket free jer!!

Dah puaskan hati diorg ngan citer ZOO, esoknya layan g mandi-manda kt blkg Zoo plak..tp, kali ni aku mmg tak puashati…teruk betulla…tapi, yea la..perkare lepas wat apa nak ungkit ‘kan?. Org kata kalo jauh berjalan, luasla pengalaman ‘kan..?...and then kalo malu nak tanye, ofkos la sesat jalan..hehehehe..jangan mare kawan2!..tapi, bagi aku la ‘kan, setiap yg berlaku tu, ade hikmah yang tersembunyi disebaliknya..SubhaNallah…

cewah..cam menarik je tempat die..siap pasang bukan red carpet lg..

saksikan..betape tensionnnye muke akak nie..
..sorry ar..

nie bkn sungai anak2..nie kategori longkang!!


nak lepak pun tak senang...ade insan sesat,
tak jumpa jln datang..hehehhe

time jamu selera, mmg puashati ler..mcm2 adaaa..

bab bergambor..serah jer kat 2 beradik nih..

Papepun, pade Iza..kalo terbace n3 ni..seikhlas hati, akak mintak maaf bebanyak..akak sendiripun tak duga jadi macam ini..lenkali belajor2 la ringankan2 mulut tanye org...mane jalan kesane..mane jalan kesitu..akak tak salahkan ngko dan akak sendiri taknak ngaku salah..ini tidak adil!!! sebab kita sama-sama salah...lagipun akak dah gtau tempat tu name apa 'kan?..Panaz nyer pasal, ko bleh lupe ape name tempat tuh!
Pastu, akak tak kisah ar ko nak kate ape pun 'kan..nak perli cemane pun tak kesah ar...akak bleh je terima...cume 1 je akak nak pesan...lenkali jgn cepat sgt putus asa..kalo xnak tanye org, tengok ar signboard..pusing2 cemane pun..kat Malaysia gak kita..takkan jejak bumi Afrika nyer.!!!
muahahahah....


No comments: