June 10, 2010

Attennnnnnnnntion!

Akupun Dapat Cheque Nuffnang Gak....hehehe..

Ops! sile ketepikan segale hasad dengki..okay?
Ha.., make dengan riyaknye..aku nak maklumkanle yang semalam aku time cheque ni dari Nuffnang MOCCIS...(mmm beranganle aku nak time cheque dari Nuffnang..). Hampir 3 tahun aku tunggu..akhirnye baru le menjelme..Alhamdulillah...rezeki aku lagi.

Alkisahnye, cheque ni aku dapat sebab sebelum resign dari Hicom Yamaha dulu, aku settlekan segale pinjaman kat MOCCIS , pastu aku stop dari jadi ahli diye..jadinye segale bayaran bulanan 50 hengget yang aku byr tiap2 bln tu diye pulangkan le balik kat aku...punyele lame utk diye bayor balik kat aku..tapi, takpe le..lamepun tak kisah ar..daripade tak dibayor lansung...tak ke naye?..Orang kate, bior lambat sampae,  jangan tak sampae-sampae...

Amount diye takle banyak mane kalo nak compare ngan cheque yang Nuff kasik kat Big Mama tu 'kan? tapi, utk orang anak ramai cam aku ni..syukur Alhamdulillah. Ok, setop!

err..laporan balik kg aku smlm tak abis lg 'kan?.

Day 2 - Lepak kat Bt Gajah umah abg aku..
..ni gaye lepak freestyle...

Sblm Asar bertolak balik ke Puchong.
Singgah kat Sg. Besar..pancing ikan kain kat Arked Man..dapat 2 helai..

..kain murah je..pade harge yang mampu aku beli..

Anak-anak nak singgah i-city Shah Alam..layannn

..punye le sesak jalan..



...salah sorang pengunjung yg menyebabkan kesesakan kat i-city mlm tu...

Sebelum balik umah, singgah makan kfc kat tepi Federal Highway tu..
...waaa makanle sampai kenyang..eh! dapat meinan la....

Sekian...tu je citer hari ni...




1 comment:

SwEetForEst said...

ohooo..sweet teringin tol nak g i-city tu..xdpt2..huhu..