May 17, 2010

Yang Dikatakan Kemajuan....

.... heheheheh kate aku "kemajuan membebankan aku..."
hati2 wat statement wey...Bos lame aku kate, "sebenornye inile yang dikatakan kemajuan membebankan rakyat..." heheheh....
Nih yang buat aku geram sesangat nih...nak terbakor pun ade..
Cube korang perati kat I/C aku tuh..nampak cacat-cela tak?..nampak?...ha..memangle ade cacat-celanya sebab aku dh modified tadi atas sebab ciri2 keselamatan...kunun nak avoid penyalahgunaan la...
Mase lunch hour td, aku g bank..ingat nak kuar duit ASB skt, sebab aku dah terlebih simpan bln ni...simpan punyer lebih, sampai aku tak ckup pakai...ceh! dari CIMB aku kena panjat tgga Maybank lak..dari Maybank die suh aku try kat RHB lak..hangin je...ade ke patut?..semue ni sebab chip pd I/C tu la...Last2 dh sampai RHB, "akk...mmm...I/C akk xleh bace le...kalo akk nk kuar juge, akk g Pejabat Pos je le..". Huh! punye le payah..dah le menapak dari bank ke bank, kene tggu turn lg..pastu duit xdpt2 gak lagi...mujur le bank tu sebelah nyebelah je..kalo berbatu, idakle weh...nak ke Pejabat Pos?. walla wey, malas la pulak..Pejabat Pos tu pulak terletak kat dalam Tesco...Nak ke Tesco, kene tempuh jem....ish! tak sanggup...
Ape, huduh sgt ke I/C aku ni sampai xleh nk  bace?..


No comments: