May 26, 2010

Luahan Hati....

Eee …Ape la nak jadi ngan ko ni?
Apsal suke nor buang mase.?
Apsal tak gune mase ko betul2?
Nape le ko asyik layan awe nafsu je?
Membute..membute..membute…
Tengok tv…tengok tv..tengok tv..
Tu je le yg ko tau...
Bukanle tak bole…tapi kau kena le tau priority.
Ni tak, Benda yang patut ko buat, ko tak buat..
Tapi benda yang tak penting, itule yang utamenye ko nak buat.
Apsal nih?
Bukanke ko dah tahu itu salah, itu tak betul.
Bukanke ko dah bace banyak buku?
Ops! Silap..ko mmg tak suke membace ‘kan?
Eee.. bukanke ko dh faham benor ape yang perlu ko buat?
Abis? Nape ko idak juge nak bertindak?


Apa lagi yang ko dok tunggu nie?
Nape le masih tak nak berubah?
Abis semue lingkup sebab ko..
Banyak plan aku fail sebab ko la..
Abis terhenti sekerat jalan.
Camane aku nak teruskan?
Aku dah cakap dah goal aku dgn clear,’kan?
Sanggup ko susah payah wat aku cenggini?
Ko ni sebijik cam parasite tau..
Adik beradik pelesit jugak la..


Aduih…tension btul le ngan ko nie…

Hah!!!????????


Apa yang ko nak tunggu lagi nie?
Tercegat kat situ wat pe???


Bla la…!!!


No comments: