April 1, 2010

** SAYE BERBLOG UNTUK...?

???????

Salam semue... sebenornye takde yg special to be shared.. tetibe je aku tingin nak beblog.. Dulu aku berblog juge..tapi tak byk n3 pon... & ntah hape-hape nyer n3 akupun tak tau da...yea la...budak dewase baru blajo, buat blog pon gune yg auto nyer, mane reti bende2 blog ni sangat...
walopun blog lame aku tu ntah hape-hape...masih ade yg sudi menjenguk ..siap jadi follower lagik..kih!kih!kih!...tu la.. .

Aku mule berjinak2 balik ngan dunie blog ni baru je awai bulan hari tu...time tu aku betui2 takde koje..rileks abih le ni...mase tu le aku mengambil kesempatan untuk menjelajah dari satu blog ke satu blog...pastu tingin le pulak nak berblog.. bile dah termule tu..berblog sampai tak hengat! Teruje le sesangat huah! huah! huah!
Pas satu blog kesatu blog aku create..Pastu aku demolish all the blogs! wakakakaka...semue tu sebab aku tak tau ape mende le yang nak aku publish kt dlm blog aku tu...kesian...

Tapi yea le ponnn...Untuk ape kite semue menulis blog sebenornye?Untuk mendedahkan kisah hidup kite pada umum @ Untuk menunjuk-nunjuk?.

Kekadang tu terpikio juge apele tujuan aku menulis blog? Banyak mase ke? Seronok ke? Tapi, bagi aku, blogging ni just for fun. mungkin nak sharing something ngan readers. sharing sesuatu yang menarik, hobby, pengalaman and maybe our feelings. Tak semue bende boleh diucapkan dengan kate2.
Menulis ni salah satu care untuk kite meluahkan rase yg terpendam, yg payah meno untuk kite luahkan dengan kate2...Actually its up to blog owner la how to describe it. Tul tak? Agree ngan aku? Moh kite pikiokan!

Tapi AWAS ek...sebab ape yang kite pikiokan tentang kite..itu le kite...
eh! nak pikio tentang kite ker nak pikio tentang blog?..hantamlah labuu...

pst....yang sebenornye aku berblog sebab nak cover line je..huhuhu..kalo tak berblog, takde mende yang nak aku type...hish! tak patut....jadi yo le aku berblog..mencoret bende2 patut dan tak patut...






No comments: